Now showing items 621-623 of 623

    • Factorial validity and invariance analysis of the five items version of Mindful Awareness Attention Scale in older adults 

      Caycho-Rodríguez, Tomás; Tomás, José M.; Ventura- León, José; Carranza Esteban, Renzo Felipe; Oblitas Guadalupe, Luís A.; Reyes-Bossio, Mario; García Cadena, Cirilo H.; Cabrera-Orosco, Isabel (Routledge, 2021)
      Acceso restringido
      Objective: Mindfulness or the full attention state is a factor that contributes to the successful process of aging. This study aims to evaluate the evidence of validity, on the basis of the internal structure, convergent ...
    • Evidencias psicométricas de una versión breve de la mindful awareness attention scale en estudiantes universitarios 

      Caycho-Rodríguez, Tomás; García Cadena, Cirilo H.; Reyes-Bossio, Mario; Cabrera-Orosco, Isabel; Oblitas Guadalupe, Luís A.; Arias Gallegos, Walter L. (Universidad Nacional de Cordoba - Facultad de Psicologia, 2019-12)
      Acceso abierto
      En los últimos años, se ha observado un incremento de las intervenciones basadas en la atención plena para reducir los problemas psicológicos de los universitarios. Por lo tanto, es necesario contar con herramientas adecuadas ...
    • A cross-country study of marketing effectiveness in high-credence services 

      Angulo-Ruiz, Fernando; Pergelova, Albena; Cheben, Juraj; Angulo-Altamirano, Eladio (Elsevier Inc., 2016-04-24)
      Acceso restringido
      This research seeks to examine the influence of traditional advertising, Internet marketing, and relational marketing on choice and willingness to recommend across countries with varying levels of the Inglehart-Baker ...